Voorbereiding Fietstocht naar Santiago - Reisverslag uit Galder, Nederland van Adengonnie - WaarBenJij.nu Voorbereiding Fietstocht naar Santiago - Reisverslag uit Galder, Nederland van Adengonnie - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Fietstocht naar Santiago

Door: Gonnie

20 April 2015 | Nederland, Galder

De plannen om ooit eens naar Santiago te gaan hebben we al lang, maar nu gaat het er dan van komen. We hebben er voor gekozen om in mei te vertrekken, de natuur is dan op z'n mooist, de temperatuur is Spanje hopelijk nog niet te hoog en de dagen worden al lekker lang.
Eerst moesten we verlof regelen, ik kon 8 weken vrij krijgen en Ad gaat per 1 juni stoppen bij de gemeente en neemt in mei zijn vrije dagen op.
Wij hebben er voor gekozen om de route "langs oude wegen" te fietsen, door de Ardennen en de oostelijke kant van Frankrijk naar de Pyreneeën.
We hebben nieuwe fietsen aangeschaft waarop we al de nodige kilometers getraind hebben. Ook een kampeeruitrusting voor als we geen overnachtingsadres kunnen vinden.
De vertrekdatum is 6 mei, dus nog ruim 2 weken en dan gaat de reis beginnen!

• 01 Mei 2015 - 20:40

Jeanny:

Ik wens jullie heel veel succes en een mooie reis! Hou ons op de hoogte!

• 06 Mei 2015 - 21:05

Lianne:

Nou ben benieuwd hoe jullie eerste dag is verlopen, wij hadden behoorlijk heftige buien!
    We hebben het er vandaag op het werk wel een paar keer over gehad hoor!
    Succes en een mooie trip!
    Gr lianne

• 07 Mei 2015 - 10:12